Shopping cart

Tribe – Κοινότητα​

Το Microtribe, που δημιουργείται με τον σωστό τρόπο, είναι ένα πολύ ισχυρό χαρτί για το «χτίσιμο» και την ανάπτυξη του κοινού της επιχείρησης.
Το χτίσιμο του MICROTRIBE γίνεται κυρίως μέσω του διαδικτύου που είναι το πιο πρόσφορο μέσω συχνής επαφής.

Τα εργαλεία του είναι τα Social Media. Όπως αναφέρουμε και στο κεφάλαιο του Brand Journalism, οι περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να προσεγγίσουν μια τεράστια ομάδα ανθρώπων το συντομότερο δυνατό. Η προσέγγιση πολλών ανθρώπων σήμερα απαιτεί πολύ χρόνο ή χρήμα.

Μια εξαιρετικά στενή και καλά καθορισμένη «ομάδα-στόχος» με 100 άτομα αξίζει πολύ περισσότερο από 10.000 τυχαίους αλληλεπιδρώντες με τη μάρκα στο Διαδίκτυο. Πολλοί είναι εκείνοι που κάνουν ένα πολύ δαπανηρό λάθος. Προσπαθούν να είναι για όλους και για όλα. Αυτό που πρέπει να κάνει μια επιχείρηση είναι να επιλέξει μια εξειδικευμένη αγορά «φωλιά». Στην αρχή, μπορεί να φαίνεται δύσκολο αλλά όσο πιο ακριβής είναι η αγορά – στόχος, τόσο λιγότερο ανταγωνισμό θα έχει και τόσο ευκολότερο είναι να φτάσει σε ικανοποιητικές πωλήσεις. Η εστίαση σε αυτό το πολύ συγκεκριμένο και εξειδικευμένο είναι η βάση για να οδηγηθούμε στο ευρύτερο, μεγαλύτερο κοινό, το TRIBE που θα προσεγγιστεί με μια διαφορετική λογική. Όταν λοιπόν γνωρίζετε καλά το είδος του ατόμου που θα χρησιμοποιήσει το προϊόν σας, γνωρίζετε τα ακριβή προβλήματα που αντιμετωπίζουν και πώς θα τα επιλύσετε.

Επιλέγοντας να στοχεύσετε σε μια μικρή αγορά θα διασφαλίσετε ότι κάποιος θα αγοράσει ή θα χρησιμοποιήσει το προϊόν. Αυτή η μικρή ομάδα ατόμων, που θα αγαπήσει τον τρόπο με τον οποίο τους βοηθήσατε να βελτιώσουν τη ζωή τους, εφόσον τους βοηθάτε να απαλλαγούν από ένα πρόβλημα, θα αρχίσει να το λέει στους άλλους – ειδικά αν τους δώσετε τα εργαλεία για να το κάνουν. Τώρα, ο κύκλος των δυνητικών αγοραστών και χρηστών θα διευρυνθεί. Από το εξαιρετικά στενό Microtribe στο γύρω κοινό και μετά στον ακόμη μεγαλύτερο κύκλο, το TRIBE. Εστιάζοντας στο χτίσιμο ενός σφιχτού Microtribe, και μικρή εταιρία να είστε, θα έχετε την ίδια ισχύ με μία από τις μεγάλες εταιρείες. Εδώ έρχεται η σκληρή αλήθεια.

Ένα Microtribe δεν χτίζεται σε μια μέρα. Δεν υπάρχουν συντομεύσεις.

Ναι, βοηθήσατε κάποιους να βελτιώσουν τη ζωή τους, αλλά αυτό δεν φτάνει. Για να αξιοποιήσετε τη δύναμη του Microtribe σας, υπάρχουν ακόμη αρκετά βήματα που πρέπει να κάνετε.