Shopping cart

Προϊόν

Corporate TV - The ultimate branding system of the Hybrid Age

Το «Εταιρικό Θέαμα» μέσω της CORPORATE TV στην υπηρεσία της πώλησης

Με 35 χρόνια εμπειρίας σε πολλούς κλάδους, την τελευταία δεκαετία προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας στο χώρο του Branding μέσω της εταιρίας μας TROPOS BRANDING Co.

Branding ονομάζουμε την μεθοδολογία, την διαδικασία, ή το σύστημα διαχείρισης της φήμης ενός BRAND ώστε να αποκτήσει προστιθέμενη αξία, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα τις υποχρεώσεις και τις υποσχέσεις του BRAND απέναντι στον πελάτη που αφορούν την παράδοσή του προϊόντος στην ίδια ποιότητα, στην ίδια ποσότητα, στον ίδιο χρόνο.

Στόχος του BRANDING  είναι να κεφαλαιοποιήσει την προστιθέμενη αξία του BRAND ή να γίνει η ίδια η υπόσχεσή του.

1ctv

25+

Χρόνια Εμπειρίας Στο Θέαμα

Τα «BRANDS» είναι αυτά που αγοράζουν οι καταναλωτές, όποια και να είναι αυτά, ενώ τα «ΠΡΟΪΟΝΤΑ» είναι αυτά που κατασκευάζουν οι εταιρείες.

Οι εταιρίες πρέπει να προσαρμοστούν γρήγορα στη νέα πραγματικότητα και να μην αρκεστούν στις προϊοντικές ενημερώσεις και διαφημίσεις γιατί απλά… δεν θα δημιουργήσουν το tribe τους, κάτι που είναι απαραίτητο τη νέα εποχή!

Την υβριδική εποχή (πραγματική και διαδικτυακή) που διανύουμε, είναι απαραίτητο σε κάθε εταιρία να δημιουργεί εμπειρίες στον πελάτη/καταναλωτή με την ταυτόχρονη ανάπτυξη ενός κυρίως ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ επικοινωνιακού ΠΟΛΥ-ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ, με τα χαρακτηριστικά της γνωστής μας TV, που θα αλληλοεπιδρά με το κοινό του προϊόντος 365 ημέρες το χρόνο, με την χρήση βέλτιστων πρακτικών «υβριδικού» branding μέσω social & digital media κυρίως ενεργειών, συνεργειών και συνεργασιών.

Στόχος της εταιρικής TV πρέπει να είναι η μύηση των καταναλωτών και των εμπλεκομένων σε μια νέα σχέση «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ» με το προϊόν ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ, για την δημιουργία μιας εταιρικής «κοινότητας (tribe)».

Για το λόγο αυτό θα πρέπει να συμφωνήσουμε στα παρακάτω ΔΟΓΜΑΤΑ της σημερινής υβριδικής εποχής όσον αφορά την επικοινωνία και την προώθηση!

  • Δόγμα 1: Η μαζική διαφήμιση δεν μπορεί πλέον να ανταποκριθεί στις επιθυμίες του ατόμου και στις ανάγκες του, οδηγώντας σε απογοητευμένους καταναλωτές που συχνά εξοργίζονται από τις παρεμβατικές και αναχρονιστικές μορφές της διαφήμισης.
  • Δόγμα 2: Κάθε προϊόν καλύπτει κάποια ανάγκη. Aρνούμαστε τον όρο “commodities”. Χρειάζονται υλικά από στρατηγικές marketing προϊόντων με υπεραξία, όπως εκείνα της αυτοκινητοβιομηχανίας, των τραπεζών, ακόμη και στοιχεία του Luxury Branding για να ΑΝΑΔΕΙΧΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ BRANDS από τα μικρότερα ως τα μεγαλύτερα.
  • Δόγμα 3: Υβριδικό το μοντέλο των αγορών. Το υβριδικό μοντέλο αγορών που υπάρχει σήμερα συνδυάζει το φυσικό με το online κατάστημα και θα παραμείνει ισχυρό και στην μετά πανδημίας εποχή.
  • Δόγμα 4: Η προσέγγισή επικοινωνίας και προώθησης σήμερα είναι ΥΒΡΙΔΙΚΗ κατά κύριο λόγο social και digital μέσω των Social Platforms/Social Media που θα επικρατήσουν έως θα μονοπωλήσουν τελικώς το χώρο της επικοινωνίας και της πληροφόρησης.
  • Δόγμα 5: Τα εταιρικά νέα ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ TRIBES (ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ). Σήμερα οι «Πολυκαναλικές» στρατηγικές μετατρέπουν την προσέγγιση marketing σε εξατομικευμένες εμπειρίες με βάση τις μοναδικές επιθυμίες και ανάγκες κάθε πελάτη, που μοιάζουν περισσότερο με προσωπική αγορά. Η εξατομίκευση απαιτεί πολύ περιεχόμενο, το οποίο οι καταναλωτές θα διαμορφώσουν στη συνέχεια με βάση τα ενδιαφέροντά τους.  
  • Δόγμα 6: Ο τοίχος εμπιστοσύνης σε πρώτο ρόλο. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να δίνουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αναλάβουν την ευθύνη του τρόπου με τον οποίο συλλέγονται, αποθηκεύονται και αξιοποιούνται οι προσωπικές τους πληροφορίες.
  • Δόγμα 7: Η ψηφιακή προσομοίωση χρειάζεται τον σωστό προγραμματισμό από την κάθε επιχείρηση ώστε να διατηρήσει την «προσωπική έκφρασή και ταυτότητα της» στο νέο περιβάλλον, δημιουργώντας γι’ αυτή ένα θετικό ψηφιακό μέλλον, δίνοντάς της χαρακτηριστικά «ζωντανού οργανισμού».
  • Δόγμα 8: Η (VR) & (AR) Πραγματικότητα θα παίξουν σημαντικό ρόλο. Οι εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας (ΑR) και εικονικής πραγματικότητας (VR) θα αυξηθούν.

Η Μορφή της Διαδικτυακής Multi / Cross Platform Corporate TV

H CORPORATE TV διαθέτει την Διαδικτυακή Πλατφόρμα, η οποία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε πολλές γλώσσες και να παρέχει στους χρήστες μοναδικές δυνατότητες σε σχέση με το BRAND που θα περιλαμβάνει:

subtitle star REDΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Ιστοσελίδα

που θα προσαρμόζεται σε μεταβολές

Συνδέσεις

με τα Social Media της CORPORATE TV

Corporate Radio

Πλατφόρμα E-Learning

Εφαρμογή E-Library

Ε-Shop

(προαιρετικό)

Εφαρμογή Εικονικής Πραγματικότητας & Έκθεσης

(προαιρετικό)

Οδηγός Επαυξημένης Πραγματικότητας

(προαιρετικό)

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο

Αποστολή Newsletters

subtitle star REDΗ ΣΥΝΔΕΣΗ μεσω της προωθησης του παραγομενου υλικου της με:

Τηλεόραση

Περιφερειακά - Κεντρικά Κανάλια

Εφημερίδες

Περιοδικά

Blogs

Ραδιόφωνο

Λοιπά Μέσα

Κύρια Χαρακτηριστικά της Corporate TV

  • Η Corporate TV είναι μια WEBMULTI/CROSS πλατφόρμα της Hybrid Age με Branding Approach  που αφορά την κάθε εταιρία ξεχωριστά και συμπεριλαμβάνει ένα μείγμα Ιστοσελίδων & σε κάποιες περιπτώσεις έως και 30 (ΤΡΙΑΝΤΑ) Social/digital Media καναλιών επικοινωνίας, σε συνδυασμό με μιας επικουρικής  χρήσης   κλασικών  μέσων προώθησης /διαφήμισης/επικοινωνίας.

  • Είναι κυρίως ένα εργαλείο BRANDING (και Marketing ταυτόχρονα) και ασχολείται με το κατάλληλο  positioning της εταιρίας στο μυαλό του καταναλωτή.

  • Είναι εργαλείο επικοινωνίας /έκφρασηςτης επιχείρησης και σύνδεσης με το κοινό της, λόγω της  μεταβολής της επικοινωνίας των ανθρώπων από την φυσική στη νέα υβριδική μορφή (φυσική + διαδικτυακή).
  • Χρησιμοποιεί  συντονισμένες & συγκεκριμένες  τακτικές  Βrand Journalism στηριγμένη κυρίως στο ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΘΕΑΜΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΟΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ.
  • Δημιουργεί ένα ενοποιημένο και συνεπές πρόγραμμα προώθησης για την εταιρία στην οποία αναπτύσσεται με καθημερινή σχεδόν παρουσίαση έναν ετήσιο διάρκειας κύκλο μέσω ενός Branding Tool, και με στοχευμένες κινήσεις μπορεί να διατηρεί μια συνεχή επικοινωνία με το κοινό (Tribe) με στόχο την συμμετοχή του σε αυτή.
  • Διαθέτει πλούσιο περιεχόμενο: Νέα, ειδήσεις, εκπομπές, συνεντεύξεις, διαφημίσεις ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ κ.α.,  διαπροσωπικές αλληλεπιδράσεις με  εικόνες, μουσική,  κείμενα, οδηγούς εφαρμογής, συνεργασία με  παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης, analytics, καθημερινές επαφές κ.α. όχι όμως άναρχα δομημένα αλλά με μια νοηματική σειρά ενός δημιουργικού θεάματος, μέσω ενός “Branding Management Tool”, σε μια intercultural φιλοσοφία.
  • Αυτοβελτιώνεται στην πορείας της μέσω του Branding Office της.
  • Αποτελεί την ουσιαστική  σύνδεση της προώθησης με τις πωλήσεις &ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ του  ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΠΩΛΗΣΕΩΝ και όχι του ΠΩΛΗΤΗ (SALES 2.0).
  • ΕΧΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΘΕΑΤΕΣ ΣΕ καθημερινή  ΒΑΣΗ  έως και  ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ στο ετήσιο σύνολο.

  • Είναι μοναδικής προσέγγισης εργαλείο σε παγκόσμια κλίμακα και διατηρεί τα δικαιώματα της μοναδικότητάς της.