Shopping cart

Productions – Transmedia Storytelling​

Παραγωγή «Projects» με την διαδικασία μιας  TRANSMEDIA & BLOCKCHAIN προσέγγισης σε ετήσιο κύκλο για την λειτουργία της CORPORATE TV.

Ο Χένρι Τζένκινς παρουσίασε την ιδέα του Transmedia Storytelling για πρώτη φορά το 2003 στο περιοδικό MIT Technology Review. Ως Transmedia Storytelling ονομάζουμε τις τεχνικές αφήγησης μιας ενιαίας ιστορίας ή μιας ιστορίας εμπειρίας μέσα από διαφορετικά κανάλια ή πλατφόρμες και επικοινωνιακές μορφές χρησιμοποιώντας τις τρέχουσες ψηφιακές τεχνολογίες όπου ένα μέρος του κοινού ή των τελικών χρηστών μπορεί να συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία επέκτασης τους. Είναι μια διαφορετική θεωρία για την αφήγηση και το storytelling.

Δομικά Στοιχεία του Transmedia Storytelling όπως αναφέρονται παρακάτω:

ΣΤΟΙΧΕΙΑ PROJECT

  • MOTTO
  • ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΚΑΜΠΑΝΙΑ
  • LOGO
  • ΑΦΙΣΑ
  • INTRO VIDEO
  • ΠΡΟΣΕΧΩΣ VIDEO
  • ΠΡΟΪΟΝ (ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ)
  • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
  • ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
  • ΠΑΡΑΓΩΓΗ (PHOTO+VIDEO+ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ)
  • ΠΕΙΡΑΜΑ – ΔΟΚΙΜΗ
  • ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ
  • ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

CORPORATE TV

  • NEWS – SERIES – INTERVIEW
  • WEB PLATFORM
  • ΣΧΕΤΙΚΑ BLOGS
  • ΑΡΘΡΟ – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ – ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
  • PODCAST
  • FEED NEWS
  • ¼ E-BOOK
  • ΔΩΡΟ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΗ (ΕΚΘΕΣΗ, WEB SEMINAR, ΣΥΝΕΔΡΙΟ, ΦΑΓΗΤΟ, ΦΩΤΟ-ΕΚΘΕΣΗ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ)
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ
  • ΣΧΕΤΙΚΕΣ WEB TVs