ΠΡΟΣXΕΔΙΟ – BRANDING PLAN
Το Brand Strategy:
• Βοηθά να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ του business management και του marketing management.
• Είναι ξεχωριστό από τα 4 ή 7 P΄s του Marketing.
• Κατευθύνει και συχνά προσαρμόζει τις σχετικές αποφάσεις για το μίγμα του μάρκετινγκ.
Δημιουργία Branding Plan
ΣΤΟΧΟΣ: Η μετατροπή της εταιρίας σε μια εταιρία μιας σύγχρονης ΥΒΡΙΔΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ μέσω της CORPORATE TV και της επικοινωνίας ενός «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ» ψηφιακής προσομοίωσης.
Τα projects του Δημιουργικού θεάματος της CORPORATE TV που θα δημιουργηθούν θα χρησιμοποιήσουν υλικό εννέα (9) κυρίων κατηγοριών με την ονομασία «TASKS» τα οποία θα ενημερωθούν από στοιχεία που θα συγκεντρωθούν στο Branding Office από:
Δημιουργία της Ομάδας Έργου – Δημιουργία σχέσεων
Θα δημιουργηθούν δομημένες σχέσεις με στόχο της Υλοποίησης της CORPORATE TV με το όνομα BRANDING OFFICE ώστε να προωθηθούν τα παρακάτω:
Δράσεις Έργου:
Επικοινωνία & Διάδοση
Δράσεις που προτείνονται:
Branding / Re-branding