Shopping cart

Branding Plan

ΠΡΟΣXΕΔΙΟ – BRANDING PLAN

Το Brand Strategy:

• Βοηθά να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ του business management και του marketing management.

• Είναι ξεχωριστό από τα 4 ή 7 P΄s του Marketing.

• Κατευθύνει και συχνά προσαρμόζει τις σχετικές αποφάσεις για το μίγμα του μάρκετινγκ.

Δημιουργία Branding Plan

ΣΤΟΧΟΣ: Η μετατροπή της εταιρίας σε μια εταιρία μιας σύγχρονης ΥΒΡΙΔΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ μέσω της CORPORATE TV και της επικοινωνίας ενός «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ» ψηφιακής προσομοίωσης.

Τα projects του Δημιουργικού θεάματος της CORPORATE TV που θα δημιουργηθούν θα χρησιμοποιήσουν υλικό εννέα (9) κυρίων κατηγοριών με την ονομασία «TASKS» τα οποία θα ενημερωθούν από στοιχεία που θα συγκεντρωθούν στο Branding Office από:

  1. Τις απαντήσεις ερωτηματολογίων, και
  2. Το υλικό που θα ζητηθεί.

Δημιουργία της Ομάδας Έργου – Δημιουργία σχέσεων

Θα δημιουργηθούν δομημένες σχέσεις με στόχο της Υλοποίησης της CORPORATE TV με το όνομα BRANDING OFFICE ώστε να προωθηθούν τα  παρακάτω:

Δράσεις  Έργου:

Επικοινωνία & Διάδοση

  • Στρατηγική επικοινωνίας
  • Web platform – Ιστοσελίδα έργου και κοινωνικά δίκτυα
  • Υλικό προώθησης του έργου
  • Δημιουργία TRIBE
  • Δραστηριότητες διάδοσης

Δράσεις που προτείνονται:

  • Ανακατανομή ανθρώπινων πόρων
  • Δημιουργία του Τμήματος BRANDING (CORPORATE TV)
  • Ενιαίο σχέδιο branding Προώθησης σε όλο το έτος
  • Συνεργασία με το τμήμα marketing όταν υπάρχει

Branding / Re-branding

  • Προτάσεις Logo και motto
  • Προώθηση/εκσυγχρονισμός της ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ της εταιρίας
  • Προσαρμογή των διαφόρων εκδηλώσεων της επιχείρησης σύμφωνα με το νέο πρόσωπο
  • Δημιουργία Ειδικών Σεμιναρίων σε σχέση με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, την ποιότητα, την ασφάλεια, κτλ.
  • Δημιουργία σύγχρονου προωθητικού υλικού
  • Δημιουργία Webinars
  • Συμμετοχή σε εκθέσεις
  • Πρόταση έρευνας προϊόντος, κ.α.