To εργαλείο της CORPORATE TV είναι το BRANDING TOOL (BNF-600, TROPOS BRANDING Co).
Η «φρακταλική» μορφή ενός δικτύου ανθρώπων που συνδέεται μέσω ενός η περισσοτέρων χαρακτηριστικών, είναι εκείνη η εικόνα των δικτύων που θα έχετε σίγουρα δει, με πολλές κουκκίδες που τις ενώνουν γραμμές σαν ένα παράξενο κουβάρι.
Είναι παρόμοια με την «φρακταλική» μορφή ενός project και των tasks αυτού.
Η αυτό - ομοιότητα, η μη γραμμικότητα, ο δυναμικός χαρακτήρας, περιοδικοί και παράξενοι ελκυστές κ.ά. είναι γνωρίσματα αυτών.
Αν θέλουμε να βρούμε κάποια άκρη σε ένα χαοτικό σύστημα «ανθρώπινου κοινού» και ενός «project», θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε σύγχρονα εργαλεία.
Για την λειτουργία του Branding Office είναι απαραίτητη η χρήση ενός Social & Digital, Branding Τοol, όπως το BNF-600 της Tropos Branding Co.
Η σωστή χρήση του δίνει στοχευμένες κινήσεις με την καθημερινή του παρουσία, σε έναν διαδικτυακό περιβάλλον που τα tribes χρειάζονται να τραφούν και να αλληλεπιδράσουν με νέα και κυριότερα με μια αποδοτική επικοινωνία.